Elio
I det här roliga, actionfyllda kosmiska äventyret strålas Elio, en rymdfanatiker med livlig fantasi, upp till en interplanetarisk organisation med medlemmar från galaxer när och fjärran. Elio misstas för att vara jordens ledare och måste knyta band med utomjordiska livsformer, navigera i en intergalaktisk kris och ta reda på vem och var han verkligen är menad att vara.