Scrubby
Scrubby vill bo i sin mammas tjocka päls för alltid, men hon börjar tappa den. När han hämtar en hårtuss som flugit iväg upptäcker han till sin fasa att hon är borta – allt som finns kvar är en hög med hår och spår i snön. Scrubby ger sig ut för att leta efter henne och möter en naken, frusen varelse. Räcker hans päls till för dem båda?