Soul of a Nation Presents: Screen Queens Rising
Utforska hur svarta skådespelerskor, en historiskt förbisedd och undervärderad grupp i Hollywood, under de senaste åren har nått toppen av underhållning och amerikansk kultur. Den här dokumentären undersöker hur svarta skådespelerskor i Hollywood har blivit makthavare och de ikoniska ögonblicken och rollerna har banat väg för dem idag.