Bumbibjörnarna
Energiska och vågade, modiga och omtänksamma, trogna och vänliga med berättelser att dela, de är BUMBIBJÖRNARNA! Följ med världens gulligaste hjältar på ett högt äventyr i ett mystiskt land med jättar och trollkarlar, troll och drakar och underbara varelser både goda och onda. Möt Gramse, Bernhard, Bombo, Nanna, Hubbe, Bibbi och alla legendariska bumbibjörnar när de skrattar, spelar, omkullkastar onda planer och kämpar för vad som är rätt.