John Lennon - Love Is All You Need
För att hedra 30-årsdagen av John Lennons död ger denna unika film en nära skildring av hans liv. Med aldrig tidigare visat material och intervjuer med hela familjen – samt Lennon själv – utforskas hans arv och inre värld.