Snobben The Peanuts Movie
Snobben, världens mest älskvärda beagle och flygaress, tar sig an sitt livs största uppdrag när han ger sig upp i luften för att jaga sin ärkefiende, Röde baron. Samtidigt påbörjar Karl, Snobbens bäste vän, sitt eget storslagna uppdrag. Från Charles M. Schulz idéer och Blue Sky Studios – skaparna av ICE AGE-filmerna – visar SNOBBEN THE PEANUTS MOVIE att alla kan lyckas.