Kapten Jake & piraterna i Landet Ingenstans
Jake, Izzy, Dudde och deras papegoja Gojan segler från Piratön ut på skattjakt och äventyr mot Kapten Krok.
Följ Jake, Izzy, Dudde och deras papegoja Gojan när de bordar sitt skepp Skutan och seglar från sitt gömställe på Piratön ut på skattjakt och äventyr mot Kapten Krok och Smee. Det må vara en skejtboard, en gitarr eller ett värdefullt snäckskal, Kapten Krok kommer att göra vad som helst för att lägga beslag på skatten, men Jake bjuder in tittarna i ett lagarbete som är problemlösande med fysisk aktivitet för att få igen skatten, och tjäna gulddubloner till lagskattkistan under tiden.