När Mumbo Jumbo blev jättestor
Action och äventyr, Animerat, Fantasy
När Mumbo Jumbo växer till en kolossal jätte börjar ett svindlande äventyr! Med sina tre vänner måste han hitta den gåtfulla häxan Baba Jaga som kan göra honom liten igen. Färden går över hav, berg och skogar fulla av magi och faror - och på vägen upptäcker de att den största kraften finns inom dem själva.