Star Wars: Return of the Jedi (Episode VI)
Då imperiet förbereder sig för att krossa upproret med en kraftfullare dödsstjärna kontrar rebellflottan med en stor attack på rymdstationen. I en sista duell konfronterar Luke Skywalker Darth Vader.
Upplev Kraftens triumf i Jedins återkomst. I sagans episka slut förbereder imperiet att krossa upproret med en kraftfullare dödsstjärna, medan rebellflottan förbereder en massiv attack på rymdstationen. Luke Skywalker konfronterar Darth Vader i en sista duell inför den onda kejsaren. Innehåller scener där tobak förekommer.