En liten prins(essa)
När Gabriel, en sjuårig kinesisk pojke som gillar balett, blir vän med Rob, en annan kinesisk pojke från skolan, ogillar Robs pappa Gabriels misstänkt feminina beteende och beslutar sig för att agera.