Blink
När deras barn diagnostiseras med en sällsynt ögonsjukdom ger sig en familj ut för att uppleva världens skönhet medan de fortfarande kan.
När tre av deras barn diagnostiseras med en obotlig sjukdom som leder till allvarlig synnedsättning ger sig familjen Pelletier ut på en resa för att se världens skönhet medan de fortfarande kan. Medan de upplever hisnande destinationer och unika möten, säkerställer deras kärlek och orubbliga känsla av förundran att en osäker framtid inte bestämmer deras nutid.