Perfect Crown
I ett modernt Sydkorea som är en konstitutionell monarki har en stenrik affärskvinna allt – utom en kunglig titel. Samtidigt kan en prins, son till kungen, inte få någonting han verkligen vill ha. Deras vägar korsas i en romans som trotsar ödet och utmanar gamla klasskillnader.
I 2000-talets Sydkorea, en konstitutionell monarki, är samhället allt annat än jämlikt. Seong Huiju är en framgångsrik vd från en rik familj och har allt – utom adlig status, vilket gör att hon inte får den respekt hon förtjänar. Hennes familj pressar henne att gifta sig, men när hon träffar prins Ian på kungens födelsedagsfest ser hon en annan utväg: ett arrangerat äktenskap. Prinsen, som är kungens son men tvingats leva i skymundan, går med på hennes plan för att uppnå sina egna mål. Hon saknar status, han saknar allt annat. Kan deras allians bryta mot alla regler och låta dem skapa sina egna öden?