Rennervations
“Rennervations” är en serie som omfamnar Jeremy Renners passion för att ge tillbaka till samhällen världen över genom att förnya fordon specifikt för att möta samhällets behov. Utanför bioduken är Jeremy en konstruktionsfantast involverad i den kreativa metallarbetskulturen som finns jorden runt, och han hoppas förändra liv med sina färdigheter och inspirera andra att göra samma sak.
“Rennervations” är en serie i fyra delar som omfamnar Jeremy Renners livslånga passion för att ge tillbaka till samhällen världen över, genom att förnya unika fordon till att tjäna ett specifikt syfte för att uppfylla samhällets behov. Utanför bioduken är Jeremy en konstuktionsfantast som är djupt involverad i den mycket kreativa metallarbetskulturen som finns världen över, och han hoppas förändra liv med dessa färdigheter och inspirera andra att göra samma sak. I varje avsnitt får Jeremy hjälp av sina kändis-kompisar - skådespelerskan och sångerskan Vanessa Hudgens; indiska skådespelaren, megastjärnan och motspelaren från “Mission: Impossible”, Anil Kapoor; den latinska musikstjärnan Sebastián Yatra; och motspelaren från “Avengers” och “Hurt Locker”, Anthony Mackie — att leverera det förnyade fordonet så det kan hjälpa organisationerna fullfölja sina uppdrag.