Welcome to Wrexham
Rob McElhenney och Ryan Reynolds ska driva Wrexham Football Club samtidigt som de försöker skapa en underdog-historia om ett lag som resten av världen kan fängslas av och heja på. Dokumentärserien följer McElhenney och Reynolds och deras snabbkurs i klubbägarskap och det band som knyter samman laget och staden.
Ryan Reynolds och Rob McElhenney försöker ta över en fotbollsklubb i Storbritannien.
Wrexham Football Club försöker kvalificera sig för slutspel, deras ägare försöker lära sig spelet.
Rob McElhenney och Ryan Reynolds försöker övertyga spelare och chefer att chansa på Wrexham.
Dags för premiären för Wrexham i den nya eran, oavsett om Rob och Ryan är redo för det eller inte.
Ryan Reynolds och Rob McElhenney försöker uppfylla ett av sina största löften till Wrexham.
I detta "mycket speciella avsnitt" tar Ryan Reynolds och Rob McElhenney oss på en rundtur i Wales.
Wrexhams ordförande Ryan Reynolds och Rob McElhenney dyker oväntat upp under en match.
Ryan Reynolds och Rob McElhenny får äntligen besöka Wrexham och tillbringa tid med sitt lag.
Fansen klagar på Wrexhams svaga resultat och riktar sin ilska mot chefen Phil Parkinson.