Action och äventyr, Komedier
Georges intrigmakande svärmor vägrar att låta sin dotter och barnbarn vara med djungelns tjockskalle. Tillsammans med Ursulas besatta ex-fästman hypnotiserar hon Ursula att lämna George. George måste rädda dem och djungeln från Ursulas ex-fästman, som även vill skövla hans djungel, men först måste han stanna till i Las Vegas och rädda Ursula..