Dessine-moi un Saint-Ex
Bortom myten om det mystiska försvinnandet och "Lille prinsen", vem var egentligen Antoine de Saint-Exupéry? Denna film pusslar samman hans intensiva liv med hjälp av film och arkiv för att måla ett ironiskt och insiktsfullt porträtt av den legendariska flygaren och författaren.