Murdaugh: Death In The Family
Maggie och Alex lever ett privilegierat liv i lyx som medlemmar i en av South Carolinas mäktigaste juristdynastier. Men när deras son Paul är inblandad i en dödlig båtolycka ställs familjen inför en prövning som saknar motstycke. När nya detaljer uppdagas väcker familjens kopplingar till flera mystiska dödsfall frågor som hotar allt de håller kärt. Inspirerad av den populära podcasten Murdaugh Murders.