Mr. & Mrs. Murder
Fyra vänners perfekta liv raseras när en av dem försvinner under en jaktresa. Nästan 20 år senare avslöjas sanningen med förödande konsekvenser.
Kathy gör en skakande upptäckt. Ett chockerande gripande leder till ett fasansfullt erkännande.