Qué pelo más guay
Smågangstrarna Fran och Eddie väntar på en knarkaffär i en övergiven frisersalong. När den ene går på toaletten slungas han oväntat genom tiden, medan den andre ger sig ut på en surrealistisk resa – rakt igenom själva filmen. En hejdlöst uppfinningsrik spansk komedi som är en tripp i ordets alla bemärkelser.