Onverharde Weg Naar Vrede
"Unpaved Road to Peace" skildrar Caldono bys återstående ärr efter fredsfördraget 2016 mellan Colombias regering och FARC. Farid, en byledare, medlar mellan lokalbefolkningen och tidigare gerillor som Xiomara och Humberto och ifrågasätter om äkta försoning är möjlig mitt i misstron.