Una preciosa puesta de sol
Mormor Rosario, hennes dotter Elena och barnbarnet Beatriz tillbringar en helg i bergen, var och en med egna hemligheter. När sjukdom, äktenskapsproblem och flyktbegär kolliderar, tvingas de möta sig själva – och varandra – i en tuff kamp om frihet och förståelse.