Animerat, Fantasy
En trädocka som desperat vill passa in ser ett stjärnfall och gör en ödesdiger önskan. Hennes längtan efter att vara som alla andra leder in henne på en farlig väg där hon kommer att ifrågasätta både vem hon är och var hon hör hemma.
En trädocka som desperat vill passa in ser ett stjärnfall och gör en ödesdiger önskan. Hennes längtan efter att vara som alla andra leder in henne på en farlig väg där hon kommer att ifrågasätta både vem hon är och var hon hör hemma. "Self" - regisserad av Searit Huluf och producerad av Eric Rosales - är den senaste kortfilmen i Pixars hyllade serie SparkShorts.