Lejonkungen 2: Simbas skatt
Kiara, Simbas viljestarka dotter, möter en spännande rival, den unge lejonhannen Kovu. Men Kiara and Kovu upptäcker att det kanske är deras öde att förenas och få flockarna att sluta fred.