The Veil
En spionthriller som utforskar det överraskande och spända förhållandet mellan två kvinnor som spelar ett dödligt spel av sanning och lögn på vägen från Istanbul till Paris och London. I skymundan arbetar CIA och DGSE tillsammans för att avvärja en potentiell katastrof.
Imogen och Adilah fortsätter sin resa till Paris och står inför ett hot i Istanbul.
Imogen återförenar Adilah med sin dotter i Paris medan sanning och lögner blir ännu mer suddiga.
Mitt i det ökade hotet mot hennes dotters liv avslöjar Adilah en hemlighet för Imogen.
Imogen smugglar Adilah till England för att träffa Michael, i hopp om att svar äntligen ska ges.