Free Way
Free Way, fördjupar sig i kocken Raül Balams sinne, hjärta och kreativa kulinariska skapande. Trots sin kamp mot missbruk, lyckas han överkomma det, inspirerad av sin mors föredöme. Nu möter han nya kulinariska utmaningar, blandar passion med extravaganta dagliga aktiviteter delade på Instagram. Dokumentären skildrar hans resa från stängningen av hans mammas trestjärniga restaurang, Sant Pau.