Joe Longthorne MBE - Live at The Hippodrome
Sedan debuten 1981 har Joe Longthorne varit en av Storbritanniens största sångare. Efter att ha mottagit sin MBE vid Buckingham Palace 2012, bjuder han på en exklusiv specialkonsert på legendariska London Hippodrome – inför en passionerad publik av trogna fans.