Hannah Montana and Miley Cyrus: Best of Both Worlds Concert
Se Miley Cyrus uppträda på sina utsålda konserter och ta en titt bakom kulisserna på superstjärnans turnéliv.
Den här filmen ger en helt ny dimension av popstjärnan Miley Cyrus och filmades under hennes turné till 69 städer. Superheta stjärnorna Jonas Brothers gästspelar, scenen är full av dansare, pyroteknik och stora skärmar som visar den sprudlande magnetism som fick den 15-åriga sångerskan att bli en mediasensation över hela världen. Förutom att vi får se konserterna får vi även följa Mileys liv under turnén.