National Geographic: Earth Moods
Undfly vardagslivet med Earth Moods. Tittarna får chansen att slappna av och återställa sina sinnen när de reser genom blå glaciärer, böljande sanddyner, livliga städer och frodiga regnskogar.
Earth Moods tar med sig tittarna till det ultimata retreatet – de får uppleva ett stort antal färgsprakande och avkopplande platser i världen. Tittarna får resa genom blå glaciärer, torra öknen, frodiga regnskogar och pulserande metropoler för att undfly vardagens kakafoni. Varje “mood” ger publiken ett tillfälle att slappna av och återställa alla sina sinnen medan musiken och naturens under sköljer över dem.