Little Fan
Little Fan är en ömsint berättelse om en liten bordsfläkt som lekfullt utforskar sin omgivning. En het dag blir den rastlös och längtar efter att få röra upp damm och känna sig levande. Då upptäcker den en skör origamitrana – ett möte som väcker oväntade känslor och skapar ett ömtåligt band. En poetisk saga om vänskap, avsked och att stilla acceptera livets gång.