Scrubs
J.D. och Turk skrubbar in tillsammans igen för första gången på länge. Sjukvården har förändrats, AT-läkarna likaså, men deras vänskap har stått emot tidens tand. Nya och gamla karaktärer navigerar livet på Sacred Heart med skratt, värme och överraskningar längs vägen.
Originalseriens skapare Bill Lawrence är exekutiv producent tillsammans med Jeff Ingold och Liza Katzer. Zach Braff, Donald Faison och Sarah Chalke är både stjärnor och exekutiva producenter. Aseem Batra är exekutiv producent och showrunner, och Randall Winston är också exekutiv producent. Serien produceras av 20th Television, en del av Disney Television Studios.