Möt the Pickles: Skapandet av Vinna eller försvinna
Möt the Pickles: Skapandet av Vinna eller försvinna visar hur Pixar gjorde sin första längre tv-serie. I den här bakom kulisserna-dokumentären får vi se hur det ihärdiga filmteamet utgår ifrån egna erfarenheter för att skapa den här ambitiösa och stilistiskt unika serien som följer ett mellanstadielag i softboll, the Pickles, under veckan fram till den stora mästerskapsmatchen.