My Name is Bulger
Berättelsen om en unik amerikansk familj där medlemmarna vill bli sedda för vilka de är och vad de har gjort, inte dömda efter vad deras ökända släkting gjorde. Filmen undviker de braskande tidningsrubrikerna och kvällsnyheterna för att berätta familjens historia.