Percy Jackson: Monsterhavet
Detta spännande äventyr om Percy Jackson, Poseidons son, fortsätter med en gränsöverskridande jakt efter att finna det magiska gyllene skinnet som kommer att rädda hans värld – och oss alla!
Tonåringen Percy Jackson är en halvgud och Poseidons son och fortsätter i denna heroiska actionfyllda jakt sina magiska och mytomspunna äventyr! Percy vill bevisa att han inte är en "engångsslända" och ger sig ut med sina halvgudsvänner på en episk resa till det förrädiska Monsterhavet för att finna det magiska gyllene skinnet som kan rädda deras värld – och oss alla!