Hidden Heart
Tre brittiska kvinnor med muslimsk bakgrund förälskar sig utanför sin tro – ett val som ställer dem inför en smärtsam inre konflikt. Genom deras berättelser skildras en intim kamp mellan kärlek och tradition, rädslan för att bli utstött och sökandet efter balans mellan kulturell tillhörighet och personlig frihet.