Dränerade världshav
Dränerade världshav dyker djupt ner i det okända. Den storslagna originalserien åskådliggör undervattensäventyr och geovetenskap på en helt ny nivå. Ambitiösa utforskningar och framsteg inom forskning och nyskapande teknik gör att geovetenskapen och historien träder fram och avslöjar gömda bevis på de mest häpnadsväckande mysterier under vattnet, som aldrig tidigare skådats.