Sharks of Lost Island
En grupp forskningsresande som leds av marinekologen doktor Enric Sala ger sig av för att utforska hav och land på de avlägsna Pitcairnöarna i södra Stilla havet. Dessa mystiska öar, som beboddes av myterister, kan utgöra en portal för att resa tillbaka i tiden till ett marint ekosystem fyllt med liv och toppredatoren på revet – hajar.