Father and Daughter
En bitterljuv berättelse som utforskar det djupa bandet mellan far och dotter. Mot bakgrund av det vidsträckta holländska landskapet tar en far farväl av sin unga flicka. Allt eftersom årstiderna går, blir flickan en kvinna och bildar egen familj. Ändå finns längtan efter hennes pappa alltid kvar hos henne.