Gör din röst hörd
En serie animerade, musikbaserade kortfilmer som utformats för att förmedla ett inspirerande budskap om etnicitet, kultur och samhälle genom att hylla olikheter. Kortfilmerna bjuder på musik av Ahmir ”Questlove” Thompson och Tariq ”Black Thought” Trotter.