Irrésistible
Adèle, en framgångsrik poddare, blir stormförälskad i matematikern Arthur. Men i hans närvaro får hon yrselattacker. Diagnos? Brustet hjärta. Orsak? Ett tidigare förhållande som inte fungerade så bra. Adèle måste helt enkelt hålla sig borta från Arthur, men attraktionen är överväldigande.
Adèle och Arthur faller direkt för varandra, men Adèle börjar känna sig sjuk i hans närvaro.
Adèle och Arthur kan inte släppa varandra men är tveksamma till att kasta sig in i ett förhållande.
Adèle och Arthur börjar arbeta tillsammans. För att undvika mer yrsel sätter Adèle upp regler.
Efter missödet med Arthurs kärleksförklaring söker sig Adèle och Arthur till sina familjer.
Arthur är säker på att Adèle och Trésor är tillsammans igen och funderar på att hoppa av podden.