A Shop for Killers
Efter Jians farbrors plötsliga död, får hon höra om ett mystiskt varuhus som han har drivit. Vem var hennes farbror och vad för slags varuhus drev han? Innan Jian förstår vad det är som händer, attackeras hon av okända personer som är ute efter hennes farbrors tillgångar.
Jians enda anhöriga är hennes farbror. Efter hans plötsliga död får hon höra om ett misstänkt shoppingcenter som han hade drivit. Vem var hennes farbror och vad för slags shoppingcenter drev han? Innan Jian förstår vad det är som händer, attackeras hon av okända personer som är ute efter hennes farbrors tillgångar. Kommer Jian att kunna försvara sig nu när hon är ensam?