Tiger
Disneynatures "Tiger" lyfter fram vår planets mest respekterade och karismatiska djur. Tittarna får följa med Ambar, en ung tigerhona som uppfostrar sina ungar i Indiens mytomspunna skogar. Ungarna är nyfikna, bångstyriga och ibland lite klumpiga, men de får lära sig mycket av sin klyftiga mamma som gör allt hon kan för att skydda dem från pytonormar, björnar och plundrande tigerhanar.