Camden
Programmet utspelar sig i Londons musikaliska hjärta – Camden. Vi får höra hittills okända historier från några av världens mest berömda artister om hur deras liv och karriärer påverkades av det här lilla hörnet av London. Genom arkivfilmer, dokumentärfilmer och intervjuer utforskar vi Camdens rika historia. Världskända musiker minns sina upplevelser i Camden – från deras allra första spelningar till utsålda konserter, utekvällar och en ungdom som ägnats åt att upptäcka musik.