Bride Flight
År 1953 går tre unga kvinnor ombord på ett flyg till Nya Zeeland för att gifta sig med sina fästmän. Ombord möter de den charmige Frank som kommer att förändra deras liv. Deras sammanflätade berättelser om kärlek, förlust och vänskap utspelar sig över årtionden, i ett nytt land.