Daredevil: Born Again
Borgmästare Wilson Fisk krossar New York under sina fötter i jakten på samhällets fiende nummer ett, Hell's Kitchen-vigilanten Daredevil. Men under sin hornbeprydda mask kämpar Matt Murdock tillbaka från skuggorna för att rasera Kingpins korrupta imperium och återerövra sin hemstad. Gör motstånd, gör uppror, gör om på nytt.
Daredevil gömmer sig, men ligger inte lågt. En ljusskygg aktör från Washington D.C. äntrar planen.
Fisks verksamhet drabbas av en tung motgång. Motståndsrörelsen börjar synas på gatorna.