En prinsessas dagbok 2 - Kungligt uppdrag
Prinsessan Mia har just fyllt 21 och ska efterträda sin mormor som Drottning av Genovia. Men eftersom en ogift kvinna inte kan krönas till drottning har Mia nu bara 30 dagar på sig att hitta en make.