Alien VS. Predator
En grupp forskare på en expedition hamnar i ett krig mellan rymdvarelser och predatorer - och oavsett vilken art som vinner, så förlorar människorna.
De legendariska varelserna från två av de mest skrämmande filmerna nånsin kämpar om herravälde på jorden. Upptäckten av en uråldrig pyramid begravd under Antarktis is får en grupp forskare och äventyrare att resa till den frusna kontinenten. Väl där förbyts nyfikenheten mot skräck när två förödande arter av rymdvarelser utkämpar ett krig med mänskligheten i vågskålen. Vem som än vinner, så förlorar vi.