PORTRAITS DE VOYAGE : CÔTE D'IVOIRE - Le Wax
En vaxtygsförsäljare visar olika typer av tyger och förklarar deras färgstarka namn och sociala betydelser. Mönstren i dessa vanligt förekommande kläder i Västafrika trycks på tygen med smält vax.