Diane Von Furstenberg: Woman in Charge
Berättelsen om den ikoniska banbrytaren känd för sina initialer DVF över hela världen. Barn till en överlevande från Förintelsen, prinsessa genom äktenskap och grundare av ett modemärke. Innehåller intervjuer med Oprah Winfrey, Marc Jacobs, Hillary Rodham Clinton med flera.