Diario Di Viaggio Con Fantasmi
En dagbok över John Turturros resa in i Neapel och dess kultur genom iscensättningen av pjäsen "Neapels själar", skriven av Neapels mest älskade dramatiker, Eduardo De Filippo. Skådespelaren John Turturro kommer till Neapel från New York för att spela in Eduardo de Filippos verk, under ledning av den neapolitanska regissören Pappi Corsicato.