The Suite Life Movie
Under vårlovet bjuds Cody och Zack in till ett högteknologiskt forskningscenter som studerar dynamiken mellan tvillingar. Till deras stora förvåning går detta ”band mellan tvillingar” långt bortom broderlig kärlek, och tvingar dem att gå i varandras skor för att förstå hur livet är för den andre.